fredag 18 januari 2013

World Tour of Scandinavia

I somras när min kära Jenny fyllde år så fick hon biljetter till sin favoritkomiker Johan Glans föreställning i Karlstad. Jag uppskattade den lika mycket som hon. Tack Johan Glans för en bra föreställning!
Jag har ALDRIG skrattat så mycket i hela mitt tjugosexåriga liv.
Det värkte i käke, kinder och magmuskler, jag skickar honom en faktura för sveda och värk någon dag.



Han är ren briljans den där Johan Glans,
det blev leverans, på repliker med relevans,
med en väldig elegans, ibland med en gnutta nonchalans.

På den svenska komikerscenen har han total dominans,
de andra komikerna har inte en chans!

Nej nu ska jag komma till sans,
detta börjar ju låta som en romans.

Men visst är han bra,
den där Johan Glans


BETYG





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar