måndag 4 maj 2015

Siri börjar bli stursk!

Nu kan man lätt tro att jag är både schizofren och har dålig tidsuppfattning... det senare kan nog Jenny intyga att det stämmer men oftast har jag koll på vilken dag det är åtminstone.

De två tidigare inläggen skulle förstås lagts upp igår, söndag, och det andra för någon vecka sedan. Min telefon, Siri som hon kallar sig när jag pratar med henne. Hon beslutade sig tydligen för att spara mina vardagsuppdateringar till en bättre dag, en regnigare dag som idag. Jag förstår hur hon tänker, fler släktingar och vänner som sitter vid datorn när det öser ner än när solen skiner som den gjort de senaste veckorna. Men jag får nog ta ett snack med henne och förklara vem som bestämmer.

Men eftersom jag ändå sitter här och skriver så passar jag på att skryta lite om ett rekommenderat brev jag hämtade ut på ICA Lövnäs häromsistens...


He aquí, Su Majestad el Rey Felipe VI de España

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar