måndag 1 juni 2015

Veckorna flyger iväg!

Precis som rubriken lyder så flyger tiden iväg. Barnen växer, högen med uppgifter att göra på jobbet växer och samtidigt växer gräset jag aldrig hinner klippa i trädgården. Veckorna går och mellan allt som händer så har vi det faktiskt riktigt trevligt, även om jag insett att jag börjar bli gammal efter att ha spenderat en helg på LS och Loka Brunn på 10-års jubileum av studenten! TIO år! Nu förstår jag varför jag börjat få grå hårstrån i skägget!

Loka Brunn

Svatta spajdeman

Gjorde stan osäker bl.a. med min skotska kollega Gordon. Här poserar han stolt framför Gustaf Fröding statyn, jag sa att han var grundaren av Karlstad. ;)

Ellen springer numera runt med sin storebror och skrattar medan han låtsas att han är jagad av Hulken.

Var i Stockholm på möte i veckan, tack för gästfriheten brorsan! Måste bjuda på den roligaste kombinationen av reg-skylt och företagsnamn hittills.

Sådan far, sådan son. Jag kunde sitta i timmar och leka med militärer när jag var liten... men kanske inte så avancerat redan i hans ålder.

Svärmor och svärfar är på besök i Karlstad hela veckan. De ska bland annat köpa lägenhet och lämna Skåneland för gott. Bara budgivningen går bra.

Krya på dig Ketty som ligger på CSK efter ytterligare en ryggoperation i Uppsala. :(    Kram på dig!

Det var allt för idag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar