fredag 16 november 2012

Applestrul och kristna budskap.

Jag har äntligen lyckats säkerhetskopiera min iPhone med hjälp av iTunes, det var enklare sagt än gjort. Det gick inte att installera iTunes på min dator hemma, installationen avbröts hela tiden och Jennys MacBook sjunger på sista refrängen så den gick det inte att synkronisera med. Eftersom jag bara har några veckor kvar av min garanti på telefonen så börjar det bli brått, den har förstås inte fungerat helt felfritt, det är ju en iPhone.

I och med detta så fick jag tillgång till 1300 bilder jag samlat på mig under åren, några av dem kommer jag att dela med mig av här på bloggen. Idag bjuder jag på en bild jag tog i Karlstad domkyrka. Du som läst tidigare inlägg minns kanske att jag vid några tillfällen har publicerat bilder på Svenska kyrkans minst sagt gammalmodiga budskap, här kommer min favorit...

"Den som syndar, han skall dö."   Det är hårt.


Medan du ändå sitter och slösurfar så tycker jag du ska kika in på lillasyrrans blogg,
där finns det nu bilder på det lilla miraklet Jakob.
http://solveigslillablogg.blogspot.se/


Må väl, men lev icke i synd, för då skall du möta döden.
//Kelly

2 kommentarer:

  1. hm, är verkligen hot det bästa sättet att få någon att tro på gud? kyrkan har en del skumma grejer för sig ibland alltså =P

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen, fråga din svärfar, han som är präst borde ha en åsikt om saken.

    SvaraRadera