onsdag 7 november 2012

Bilder på slutresultat av garderobsrenovering.

Klockan är strax över nio, jag njuter av en kopp varm glögg och julmusik framförd av sveriges tokigaste men kanske skickligaste sångerska, Carola. God tid för en stunds kontemplation...

Det har slagit oss att detta med att blogga är roligare än väntat, inte minst för att vi kan se att många väljer att titta in lite då och då, lite knappt 6.000 besök på de drygt tre månaderna sedan vi flyttade. Det har redan hunnit bli hela 100 fantastiska inlägg, det hade jag inte väntat mig, inte du heller kanske?

Renoveringsprojekten blir större och färre så de kanske inte kommer dyka upp lika ofta, men nu ska jag visa vad fint vi fick det i våra garderober efter att vi fräschade upp dem lite.




Jennys walk in closet med ingång från sovrummet sett från båda hållen.





Min walk in closet med många praktiska lösningar.




Ingång från hallen på övervåningen, fanns även plats för en bältes- och skohylla åt mig. Jenny hade redan så gott om plats för alla sina skor så jag fick den platsen. :)


För dig som inte minns eller inte hade möjlighet att se hur 
garderoben såg ut när vi flyttade in så kommer här ett par bilder...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar