fredag 30 november 2012

Johan Glans och första advent


Då var det fredag igen! I kväll ska vi se Johan Glans på scala teatern i Karlstad, ska bli så himla kul! Fick biljetter av älsklingen när jag fyllde år i somras och i kväll är det dags! Har sett honom en gång tidigare i Lund och då skrattade jag så jag höll på att dö en sväng:)
På lördag ska Kelly och Theodor ha en far och son dag så då blir det en sväng till Bergvik och IKEA för min del. Ska ordna lite julklappar, en sänglampa och kanske ett överkast till nya sovrummet och sen ska ni få se lite före och efter bilder då vi tapetserade om och grejade lite förra helgen:)
På söndag är det första advent och då blir det en massa adventsfika och mys. På dagen kommer mammavännerna hit med barn och respektive och på kvällen ska vi till Catrin och Johan! Det blir med andra ord adventsmys för hela slanten!!

Trevlig helg!



1 kommentar:

  1. å så avundsjuk jag blir nu! glans är ju så bra! =)
    hoppas ni får det trevligt och skratta lite åt mig är ni snälla.

    SvaraRadera