tisdag 30 oktober 2012

En lugn start på veckan.

Nu sitter jag på kontoret och låter mina frusna fingrar spela en bloggtruddelutt på tangentbordet, jag har egentligen inte så mycket att säga, det har varit en lugn start på veckan. Vi är nu i den perioden på året då nästan alla har förstått att det börjar bli kyligt även inomhus, med undantaget som bekräftar regeln i form av de snåla hyresvärdar som håller nere värmen i elementen så länge det bara går. Lyckligtvis är jag min egen hyresvärd i hemmet så braskaminen sprakar varenda vaken timme, men mitt bloggande har ännu inte genererat tillräckligt med $ att köpa lokalerna av min arbetsgivares hyresvärd.

Jag skulle kunnat ta ett kort på mina bleka fingrar som skiftar i en lätt blå nyans men då jag tvivlar på att du skulle uppskatta det har jag istället valt att bjuda på ett litet kollage.

Trötta hjältar, de somnade båda två när det var dags för mat.
Bilden på Nors kyrka tvärs över vägen lade jag till för att få till vykortskänslan. :P




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar